Neden Fuar

 1- Rekabet

Rakipleriniz orada olacak. Yüzlerce yerli ve yabancı sektör firmasının arasında varlığınızı gösterin rekabetin gerisinde kalmayın.

2- Promosyon

Ürün ve çözümlerinizi binlerce yerli ve yabancı ziyaretçiye gösterme fırsatı yakalayın. İçinde bulunduğunuz sektör profesyonelleriyle tanısın ve ürünlerinizi pazarınıza gösterin.

3- Satış Olanakları

Satış olanakları yaratın. Karar verici mercilerle birebir görüşerek alanda satış yapma fırsatı yakalayın. Araştırmalara göre, fuarlarda satış anlaşmaları daha kolay neticelendiriliyor.

4- Müşteri İlişkileri

Var olan müşterilerinizle ilişkilerinizi güçlendirin. VIP müşterilerinizi fuara davet edip onları standınızda ağırlayarak onları etkileyin ve ilişkilerinizi pekiştirin.

5- Sektör Bağlantıları

Sektör bağlantılarınızı güçlendirin. Rakipleriniz de dahil olmak üzere sektörün diger mensuplarıyla tanışıp yeni is olanakları yaratın.

6- Görüşme İmkânı

Normalde ulaşılması güç olan sektör mensuplarıyla tanışın görüşme fırsatı yakalayın.

7- Marka Bilinirliği

Sektördeki yerinizi ve marka bilinirliğinizi güçlendirin.

8- Pazarlama

Firmanızı sektörde tanıtın. Fuar öncesinde, süresince ve sonrasında yürütülen pazarlama ve tanıtım faaliyetleriyle firmanızı sektörde tanınırlığını artırın.

9- Workshop Sunum

Workshop programlarında yer alın. Direk olarak sektörle ilgili sektör profesyonellerine sunum yapma ve en yeni teknolojilerinizi tanıtma fırsatı yakalayın.

10- Prestij

Prestijinizi artırın. Fuara katılmak sektördeki büyük isimlerden olduğunuzu gösterir.